רווחה ושירותים חברתיים
רווחה ושירותים חברתיים
שם | תפקיד | טלפון | נייד | מייל |
---|---|---|---|---|
עמיר קשי | מנהל האגף | 08-9383828 | [email protected] | |
ענת לוין | סגנית מנהל האגף | 08-9383828 | [email protected] | |
שירה לוי | מנהלת מדור מינהלה ותחשיבניות | 08-9383828 | [email protected] | |
אורית קמנמן | מנהלת מחלקת מזרח העיר- פרט ומשפחה | 08-9383827 | [email protected] | |
ענת בראל | תחשיבנית ועובדת מינהלה – מזרח | 08-9383827 | [email protected] | |
אירית סגל | מנהלת מחלקת מערב העיר – פרט ומשפחה | 08-9383753 | [email protected] | |
רינת שהרבני | תחשיבנית ועובדת מינהלה – מערב – פרט ומשפחה | 08-9383753 | [email protected] | |
סיגל בנימין | מנהלת מחלקת אזרח ותיק | 08-9383774 | [email protected] | |
לאה בקירלי | תחשיבנית ועובדת מינהלה – אזרח ותיק | 08-9383774 | [email protected] | |
יעל שמולינזון | מנהלת שט"י | 08-9383700 | [email protected] | |
עינב בטש | תחשיבנית ועובדת מינהלה – שט"י | 08-9383700 | [email protected] | |
יעל בן נון | מנהלת משאבי קהילה והתנדבות | 08-9384245 | [email protected] |
אגף הרווחה והשרותים החברתיים פועל לקידום רווחתם האישית והחברתית של תושבי העיר בהתאם למדיניות משרד הרווחה ומדיניות עיריית נס ציונה בתחום החברתי, ברמה מקצועית גבוהה, בהתאם לכללי האתיקה המקצועית ושמירת סודיות ומתן כבוד לפונה. עובדי האגף פועלים להשגה תפנית חיובית בחיי הפרט, המשפחה והקהילה ומסייעים לכל הפונים אליה בייעוץ, טיפול, הכוונה ותווך.
האגף מקדם ומפתח שירותי רווחה בעיר, מקים מסגרות מותאמות לצורכי האוכלוסיות הנזקקות, מקדם ומעודד את רוח ההתנדבות בקרב תושבי העיר.
עקרונות העבודה באגף מבוססים על עבודה מערכתית המשתפת תושבים ואנשי מקצוע ומתבססים על שיטות התערבות פרטניות, קבוצתיות וקהילתיות.
פעילות האגף נעשית באמצעות צוות עובדים סוציאלים מקצועי ומיומן בעל התמחות בתחומים השונים, עובדים סמך מקצועיים, בנות שירות לאומי, סטודנטים ובשיתוף פעולה עם מתנדבים וארגונים ממסדיים והתנדבותיים.
שירותי האגף ניתנים בהתאם לחוקים ותקנות משרד הרווחה ובהתאם לאפשרות התקציבית. המשפחה משתתפת בעלות השרות בהתאם למבחן זכאות. הסיוע החומרי ניתן בהתאם להנחיות של משרד הרווחה ובהתאם לאפשרות התקציבית. לאחר שנקבעה נזקקות הפונה לשירות מסוים, ע"י העובד/ת הסוציאלי/ת, מועברת הבקשה לעובד/ת הזכאות לחישוב זכאות כלכלית לקבלת השירות. סכום הסיוע והשתתפות הפונה יקבע עפ"י טבלה מדורגת שמבוססת על הכנסות המשפחה וגובה ההוצאה. עובד/ת הזכאות שולח/ת לפונה תשובה בכתב מיום הגשת הבקשה. עובד/ת הזכאות אחראי/ת על גביית השתתפות מקבל/ת השירות בהתאם לקביעת הזכאות. הגבייה נעשית בד"כ ע"י הוראת קבע או ע"י הוראת תשלום חד פעמית וניתנת לתשלום בבנקים או בקופת העירייה.
הגשת ערער:
כל פונה רשאי/ת להגיש ערער על החלטת האגף לועדת ערר מחוזית בדואר לכתובת: ת.ד 8084, ת"א, 61080.
לפרטים נוספים על ועדת הערר של משרד הרווחה הכנסו לקישור