נעים בסופ"ש- תחבורה ציבורית חינמית בסופי שבוע וחגים
השירות נעים בסופ"ש נועד לשפר את התחבורה הציבורית בסופי שבוע ולאפשר התניידות חופשית ושווה לתושבים אשר מעוניינים בכך. להפחית את התלות ברכב פרטי, להפחית את עומסי התנועה ומצוקת החניה ולאפשר נסיעה בטוחה לת"א ובחזרה לנוער, משפחות, בני הגיל השלישי- ובעצם לכולם.
הפעלות בחגי תשרי
- 2-3.10.23 - ראש השנה (רביעי-חמישי)
- 3-4.10.23 - ראש השנה (חמישי-שישי)
- 4-5.10.24 - הפעלת סופ"ש
- 11-12.10.24 - יום כיפור (שישי-שבת) - אין הפעלה
- 16-17.10.24 - סוכות 1 (רביעי-חמישי)
- 18-19.10.24 - הפעלת סופ"ש
- 23-24.10.24 - סוכות 2 (רביעי-חמישי)
- 25-26.10.24 - הפעלת סופ"ש
שעות הפעילות מתעדכנות באפליקציות התחבורה
היכנסו לאפליקציות הנסיעה השונות כדי להתעדכן בקווים הפועלים ובלוחות הזמנים > Moovit והופאון ורב פס
אודות השירות
לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד שירות הטלפוני של ״נעים בסופ״ש״ 03-7313911
מספר הקו של נס ציונה הוא 716
- תחנת איסוף אחת בלבד בצומת הבנים- ויצמן (בנק הפועלים)
- תחנת הורדה אחת בלבד בצומת הבנים- ויצמן (בנק הפועלים)
הקווים מאפשרים נסיעה אל מרכז הערים ובין השכונות השונות, בשעות שבהן התחבורה הציבורית הסדירה לא פעילה, תוך התחשבות באזורים בהם מתגוררים שומרי שבת.
הקו יעבור ביד חרוצים, סינמטק תל-אביב, כיכר רבין, כיכר אתרים, ארלוזורוב, הירקון ונמל תל-אביב.
נכון להיום, לאור איסור גביית תשלום על השירות מצד המדינה, הנסיעה בשירות היא ללא תשלום.
הנסיעה על בסיס מקום פנוי ואנו לומדים את הצרכים והשימוש ובהתאם נדע לשפר ולדייק אותם.
נגישות
נוסע או נוסעת עם מוגבלות, המעוניינים להשתמש בשירות, יוכלו לעשות זאת בתיאום מראש מול המוקד הטלפוני, שמספרו: 03-9676000
רשימת הקווים והתחנות
לרשימת הקווים ניתן להתעדכן באתר נעים בסופ"ש
קו 716 מסלול:
תחנות מנס ציונה לתל אביב:
- צומת הבנים- ויצמן (בנק הפועלים)
-
תל אביב:
- חיל השריון/ קיבוץ גלויות
- המסגר/יד חרוצים
- יצחק שדה/המסגר
- קניון TLV/קרליבך
- קרליבך/הארבעה
- לונדון מיניסטור/אבן גבירול
- כיכר רבין/אבן גבירול
- עיריית תל אביב/אבן גבירול
- ארלוזורוב/שלמה המלך
- ארלוזורוב/דיזינגוף
- הירקון/ארלוזורוב
- הירקון/ויתקין
- הירקון/ירמיהו
- אבן גבירול/שדרות רוקח
תחנות מתל אביב לנס ציונה:
- אבן גבירול / שד׳ רוקח
- הירקון/שער ציון
- הירקון/שד' נורדאו
- ז'בוטינסקי/בן יהודה
- ז'בוטינסקי/דיזנגוף
- ז'בוטינסקי/אבן גבירול
- עיריית תל אביב-יפו/אבן גבירול
- כיכר רבין/אבן גבירול
- לונדון מיניסטור/אבן גבירול
- יהודה הלוי/מרמורק
- החשמונאים/קרליבך
- דרך מנחם בגין/החשמונאים
- ת.רק"ל קרליבך/לינקולן
- הרכבת/סולומון
- בית ספר הולץ/חיל השריון
-
נס ציונה:
- צומת הבנים- ויצמן (בנק הפועלים)
- פארק המדע/ויצמן
שעות פעילות הקו מנס ציונה לתל אביב:
*יתכנו שינויים בזמני הנסיעות, מומלץ להתעדכן באפליקציות התחבורה השונות, ביניהן Moovit והופאון ורב פס
יום שישי
16:00
18:00
20:00
22:00
24:00
יום שבת
10:00
12:00
14:00
16:00
שעות פעילות הקו מתל אביב לנס ציונה:
*יתכנו שינויים בזמני הנסיעות, מומלץ להתעדכן באפליקציות התחבורה השונות, ביניהן Moovit והופאון ורב פס
יום שישי
16:00
18:00
20:00
22:00
24:00
יום שבת
12:00
14:00
16:00
18:00
תכנון נסיעה
מידע נוסף על שעות הפעילות ועל מסלולי הקווים אפשר למצוא באתר נעים בסופ"ש וכן באפליקציות התחבורה השונות ביניהן Moovit.
שאלות ותשובות
לחצו על שאלה על מנת לצפות בתשובה:
מספר הקו מנס ציונה לתל אביב הוא 716 השירות יתחיל ב21.7.23 הנסיעה בקווי נעים בסופ"ש, בכל הערים המשתתפות בפרויקט היא בחינם השירות ביום שישי, משעה 18:30 עד 01:00; ובכל יום שבת, משעה 10:00 עד 18:00. ייתכנו שינוים - פירוט מלא של מסלול הנסיעה, התחנות ושעות הפעילות יפורסמו באפליקציות התחבורה אוטובוס קרוב וmoovit. תדירות השירות- כל כשעתיים. ביום שישי, משעה 18:30 עד 01:00; וביום שבת, משעה 10:00 עד 18:00. ייתכנו שינויים - פירוט מלא של מסלול הנסיעה, התחנות ושעות הפעילות יפורסמו באפליקציות התחבורה אוטובוס קרוב וmoovit. בנס ציונה תחנה אחת, על רח' ויצמן בסמוך לבנק הפועלים. בתל אביב מס תחנות באזורים: יד חרוצים, סינמטק תל-אביב, כיכר רבין, כיכר אתרים, ארלוזורוב, הירקון ונמל תל-אביב. יתכנו שינויים, מומלץ להתעדכן באפליקציות התחבורה השונות ביניהן אפליקציית moovit. בנס ציונה תחנה אחת בסמוך לבנק הפועלים ברחוב ויצמן. מערכת הקווים של נעים בסופ”ש תוכננה כך שתעבור ליד צירים ראשיים ובסמוך למקומות הבילוי והפנאי המרכזיים. גם אם לא קיים אוטובוס ישיר למקום אליו הנכם מעוניינים להגיע, ניתן לעבור בין כל קווי השירות הקיימים באופן חופשי. לתכנון מסלול הנסיעה ניתן להיעזר באפליקציות התחבורה השונות ביניהן moovit. זמני ההגעה לתחנה יכולים להשתנות בעקבות עומסי תנועה, עצירה בתחנות ועומס נוסעים. מומלץ להתעדכן באפליקציות התחבורה השונות ביניהן moovit. אנו עושים מאמצים שמצבים כאלה לא יקרו, אבל אם בכל זאת זה קרה, אפשר לפנות אלינו באמצעות טופס המשוב בתחתית הדף, או באמצעות היחידה לפניות הציבור או ישירות למפעיל בטלפון 03-9676000 ולעדכן אותנו מתי, איפה ובאיזה קו זה קרה ואנו נעשה מאמצים לוודא שמקרים כאלה לא יחזרו. במקרה של אוטובוס שנהג בצורה מסוכנת יש לדווח למוקד 106 של העיריות השותפות בנס ציונה תחנת מוצא אחת – על כביש ויצמן בסמוך לבנק הפועלים. בתל אביב, כדי להקל על הזיהוי, התחנות משולטות במדבקות עם מספרי הקווים שעוצרים בהן. כמו כן, ניתן לאתר את התחנות באפליקציות התחבורה השונות ביניהן moovit. האוטובוסים של השירות ממותגים באמצעות שילוט של נעים בסופ"ש, הכולל את מספר הקו וכן באמצעות מסך לד מואר עם מספר הקו. לא תתאפשר עלייה עם מזון או אלכוהול. מים מותר. תתאפשר עלייה של נוסעים עם חיות מחמד. כלבים יש לקשור באמצעות רצועה ומחסום פה. ניתן להכניס עגלת תינוק או קורקינט / אופניים לתא המטען של האוטובוס אם זה מתאפשר מבחינת גודל המטען והמקום הזמין. אם אבד או נשכח חפץ באוטובוס, יש ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של השירות, שמספרו: 03-9676000. נוסע בעל מוגבלות, המעוניין להשתמש בשירות, יוכל לעשות זאת בתיאום מראש מול המוקד הטלפוני, שמספרו: 03-9676000. מערכת הקווים של נעים בסופ"ש תוכננה כך שהיא תעבור בעיקר בצירים הראשיים, ותצמצם כניסה לתוך רחובות פנימיים בשכונות. בנוסף, במטרה למנוע פגיעה במוניות השירות, קווי נעים בסופ"ש אינם עוברים באזורי הנסיעה של מוניות השירות. החניה הינה בהתאם לתמרור במקום. במהלך שעות הפעילות של השירות בסופ"ש, ניתן לפנות למוקד הטלפוני, שמספרו: 03-9676000. בשאר הזמן ניתן לפנות באמצעות טופס המשוב שבאתר או באמצעות מוקד שירות 106 של העיריות השותפותנעים בסופ"ש
מה מספר הקו של נס ציונה?
מתי מתחיל השירות?
כמה עולה נסיעה?
באיזה שעות פועל השירות?
כל כמה זמן מגיע אוטובוס?
לאן האוטובוסים מגיעים?
איך אדע על איזה קו לעלות? ואם אין לי קו ישיר, מה עלי לעשות?
מתי יגיע האוטובוס לתחנה?
האוטובוס לא עצר בתחנה. מה עלי לעשות?
נהג האוטובוס נהג בצורה מסוכנת. למי עלי לדווח?
איך אפשר לזהות את התחנות שבהן האוטובוס עוצר?
איך אפשר לזהות את האוטובוסים?
האם מותר לעלות לאוטובוס עם אוכל/שתייה?
האם מותר לעלות לאוטובוס עם חיית מחמד?
האם ניתן לעלות לאוטובוס עם עגלת תינוק או קורקינט?
איבדתי/שכחתי משהו באוטובוס, מה עלי לעשות?
האם השירות מונגש?
למה האוטובוסים לא עובדים ליד הבית שלי?
האם אקבל בסופ"ש דוח על חניה בשטח האוטובוס?
איך אפשר לפנות אליכם?