להגשת מכרז כח אדם לעיריית נס ציונה, יש למלא את השאלון המקוון דרך כפתור הגשת מועמדות בתוך עמוד המכרז.

  • בקשה שתשלח לאגף משאבי אנוש לאחר המועד הקבוע במכרז, לא תובא בחשבון.
  • רק פניות מתאימות תענינה.
  • ככל שלא יוגשו המסמכים הנדרשים להוכחת עמידה בתנאי הסף, יראו את המועמד/ת כמי שלא עמד/ה בתנאי הסף.
  • המכרזים/מודעות הדרושים פונים לגברים ולנשים כאחד ומנוסחים בלשון זכר לצורך הנוחות בלבד.

שמות נציגי ציבור שמונו לוועדת בחינה -בהתאם לתקנות העיריות [מכרזים לקבלת עובדים] תש"מ -1979: בר רות, לאה ברץ, זליג אברהם, דניאל מנור, דניאל נבון, יצחק בן זקן

נוהל קבלת מידע פלילי בעירייה (בהתאם לחוק המידע הפלילי ותקנות השבים)- כנסו לכאן

דרושים קטגוריה סוג תאריך פתיחת המכרז תאריך סגירת המכרז
מזכיר/ה לאגף ביטחון דרושים - עירייה חיצוני 14/05/2025 28/05/2025 12:00
מכרז חיצוני מספר 35/25 לתפקיד: מפקח/ת בכיר/ה (חוקר/ת) ורישוי לתכנון ובנייה דרושים - עירייה חיצוני 14/05/2025 28/05/2025 12:00
מכרז חיצוני מספר 37/25 לתפקיד: מזכיר/ת מחלקה ואחראי/ת נושא קנסות במחלקת פיקוח וחניה דרושים - עירייה חיצוני 14/05/2025 28/05/2025 12:00
מכרז חיצוני מספר 38/25 לתפקיד מזכיר/ה לאגף רישוי ובניה דרושים - עירייה חיצוני 14/05/2025 28/05/2025 12:00
מכרז חיצוני מספר 39/25 לתפקיד: בודק/ת בקשות להיתרי בנייה דרושים - עירייה חיצוני 14/05/2025 28/05/2025 12:00
מכרז חיצוני מספר 29/25: מזכיר/ת בלשכות ההנהלה דרושים - עירייה חיצוני 07/05/2025 21/05/2025 12:00
מכרז חיצוני מספר 32/25 לתפקיד מנהל.ת מחלקת משאבי קהילה והתנדבות באגף השירותים החברתיים דרושים - עירייה חיצוני 07/05/2025 21/05/2025 12:00
עוס קהילתית אלימות במשפחה דרושים - עירייה חיצוני 07/05/2025 21/05/2025 12:00
עו"ס קהילתי/ת דרושים - עירייה חיצוני 07/05/2025 21/05/2025 12:00
עו"ס משפחה דרושים - עירייה חיצוני 07/05/2025 21/05/2025 12:00
עו"ס התמכרויות באגף הרווחה והשירותים החברתיים דרושים - עירייה חיצוני 07/05/2025 21/05/2025 12:00
תומכי/ות חינוך לגני הילדים דרושים - עירייה משרה ללא צורך במכרז 06/03/2025 30/06/2025 12.00
תומכ/ת חינוך לבתי הספר דרושים - עירייה משרה ללא צורך במכרז 08/01/2025 30/06/2025 12.00
תומכי/ת חינוך לגני ילדים-החברה לתרבות ופנאי דרושים - עירייה מילוי מקום 12/12/2024 30/06/2025 12.00

עבור לארכיון