מוקד 106 בנס ציונה מתחדש ומשתפר למען התושבים.
שירות חדש: תושבי העיר יכולים לשלוח פניות למוקד גם דרך הווטסאפ
 

השירות החדש מאפשר לתושבים לשלוח בזמן אמת הודעות למוקד בקלות, במהירות וביעילות, מבלי לחכות על הקו למענה המוקדן. השירות החדש מאפשר גם לשלוח תמונות, סרטונים, קבצי קול ואף מיקום GPS של המפגע, המתחבר ישירות לפקחי העירייה ומאפשר שליחת צוותים במהירות, למיקום מדויק ועל פי הדיווח.
דרך שירות הווטסאפ החדש של המוקד אפשר לשלוח גם פניות באופן אנונימי, והן נשלחות באופן אישי ומתועדות במערכת להמשך טיפול ובקרה.
המוקד לא יוצר קבוצות תושבים ומטפל באופן אישי ודיסקרטי, באם הדבר נדרש, בכל פניה בפני עצמה.
ערוץ שירות הווטסאפ מקבל רק פניות בהתכתבות ולא עונה לשיחות.

כיצד שולחים פניה למוקד 106 בווטסאפ?

תושבים המעוניינים לשלוח דיווחים למוקד דרך אפליקציית הווטסאפ נדרשים לבצע פעולה פשוטה – לשמור את מספר הטלפון של השרות: 053-3074767 במכשיר הטלפון שלהם תחת השם מוקד 106 נס ציונה.
הודעות שנשלחות מגיעות ישירות למוקד, נענות באופן מיידי על ידי הודעה אוטומטית המאשרת קבלת הפניה ומועברות למוקדנים לטיפול.
המוקדנים יחזרו לתושבים תוך פרק זמן קצר באמצעות הווטסאפ ובאופן אישי, באם נדרשות הבהרות נוספות בעניין הפניה או בכדי לעדכן על המשך הטיפול.
 עדכון על סיום הטיפול ושאלות על שביעות רצון התושב מהטיפול ישלחו גם הם דרך הווטסאפ.

 

WhatsApp Image 2022-10-26 at 12.58.23.jpe